قوانین و مقررات

رویه های بازگرداندن کالا

مشتری گرامی جهت رضایت و اعتماد بیشتر ،شما تا 7 روز امکان بازگشت کالای خریداری کرده را دارا می باشید.
قبل از هر اقدامی می بایستی رویه های بازگرداندن کالا را مشاهده نمایید.
در صورتی که مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشد می بایستی ظرف مدت 24 ساعت موضوع را به کارشناسان عطرآمین اطلاع دهید.
چنانچه مغایرتی در کالایی دریافتی داشته باشید می بایستی ظرف مدت 24 ساعت با عطرآمین تماس حاصل نمایید و موضوع را اطلاع دهید. (چناچه مغایرت در محصول از روی بسته قابل رویت باشد، قبل از باز نمودن بسته با ما تماس حاصل فرمایید.
کالای بازگشتی می بایستی همراه فاکتور ارسال شود و در صورتی که به درخواست مشتری ، بسته بدون فاکتور ارسال شده است ، بر روی کاغذ مشخصات و شماره سفارش را نوشته و همراه بسته ارسال نمایید.
عطر با توجه به اینکه کالای بهداشتی می باشد و ماهیت خاصی دارد، نبایستی از حالت پلمپ خارج شود { سلفون عطر نباید باز شود}
لازم به ذکر است که دکانت ها امکان بازگشت یا مرجوع را ندارند.
مواردی مانند "خرابی والف یا اسپری نشدن " مربوط به کمپانی سازنده می باشد و عطرآمین در این موضوع تعهدی ندارد.
نوشتن توضیحات، آدرس یا مخدوش کردن کارتن یا جعبه کالا، امکان بازگشت را از بین خواهد برد.
در زمان ارسال کالای برگشتی ، کالا را به همراه ضربه گیر به خوبی بسته بندی نمایید.
در صورت افزایش ناگهانی قیمت ارز و یا عدم تامین کالا امکان لغو سفارش وجود دارد .

موارد مهم در رابطه با محصول خریداری شده:

1- ممکن است به دلیل تغییر طراحی از سوی شرکت سازنده در تولیدات جدیدتر، عکس قرار داده شده از محصول در فروشگاه با محصولی که بدست شما می رسد دارای تفاوت‌های جزئی باشد. اغلب محصولات موجود در فروشگاه، تابع آخرین تغییرات ظاهری از سوی شرکت های سازنده می باشند. سعی ما در بروز کردن تصویر این دسته از محصولات است اما به دلیل کیفیت نامطلوب عکس های اولیه طراحی های جدید، تا دریافت عکس های باکیفیت از بروز نبودن در این زمینه ناگزیریم.
2- احتمال خطا در ترکیبات اعلام شده در صفحه محصول وجود دارد. وجود منابع گوناگون، امکان اختلاف بین منابع، وجود اشتباه در یک منبع و همچنین امکان خطا در ثبت ترکیبات در فروشگاه می توانند علل این خطای احتمالی باشند. هدف ما اصلاح اشتباهات است اما اگر ترکیبات محصول در انتخاب شما اهمیت دارند، پیش از خرید از صحت آنها اطمینان یابید.
3- طبع و رایحه یک ادکلن جزو موارد سلیقه ای و اختلافی در رابطه با رایحه هاست و آنچه در صفحه محصول در این رابطه درج شده فقط نظر کارشناسان فروشگاه می باشد. توضیحات درج شده در ذیل محصول نیز از همین ضابطه پیروی می کنند.
4- با توجه به تغییر کیفیت تعدادی از محصولات در سالهای اخیر بدلایل گوناگون، ممکن است محصولی که بدست شما می رسد با آنچه قبلا داشته اید متفاوت باشد. تعهد عطرآمین ارسال محصول اصل است و تغییر احتمالی کیفیت محصول به شرکت سازنده بازمی گردد. اگر در گذشته از این محصول استفاده کرده اید از عدم تغییر کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.
5- غالبا محصولاتی که در فروشگاه موجود اعلام می شوند در واقع نیز موجود هستند اما ممکن است در برخی موارد موجودی به پایان رسیده باشد اما هنوز به بخش مربوطه برای درج در سایت اعلام نشده باشد. لازم است این مسأله را به شما اعلام نماییم تا یک احتمال کوچک برای آن قائل شوید.

خدمات عطرآمین :

در صورتی که ساکن شهر تهران هستید کافیست جهت برگشت کالا با عطرآمین تماس حاصل نمایید تا پیک عطرآمین جهت تحویل کالا به مقصد شما فرستاده شود.
در صورتی که ساکن شهر های دیگر هستید می بایستی از طریق پست پیشتاز کالا را ارسال نمایید.(عطرآمین تعهدی در قبال ارسال توسط پست هایی به غیر از پست پیشتاز ندارد. هزینه پست با ارائه قبض شرکت پست ، پس از تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز می گردد.
هزینه بازگشت کالا در صورتی که مشکل مطرح شده به تایید کارشناس برسد بر عهده عطرآمین می باشد ، در غیر این صورت هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.
درصورت عدم آگاهی یا اطلاع در استفاده از محصولات ، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و عطرآمین در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
عودت وجه تنها می بایستی به نام شخص خریدار انجام شود.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها به ما بپیوندید